mandag den 13. januar 2014

Blendspace med hjemmesider til at undersøge eventyr

Jeg har lavet denne Blendspace om eventyr. Intentionen var at mit hold skulle lave research på forskellen mellem kunsteventyr og folkeeventyr. Denne opgave laver jeg altid, da jeg synes, det er en god måde at lære om forskellen på de to eventyr. Min Blendspace fungerer dog bedst, hvis man printer arket ud, hvorefter man trykker på play og forstør. Så kan man let skifte mellem de forskellige hjemmesider. Jeg havde dog også lagt de enkelte links ud på min blog for en sikkerhedsskyld. Jeg fandt nemlig ud af, at denne Blendspace ikke er så smart, hvis man vil skifte mellem word og hjemmesiderne.


Dette er blot et snapshot af min blendspace. Jeg havde først embedded den på bloggen, men det så fuldstændigt tosset ud på ipad, også selvom jeg ændrede på bredden i embedkoden. I kan nu gå til min blendspace her.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar