tirsdag den 26. februar 2013

Hvad siger eleverne til Screencast-o-Matic?

Jeg har i dag givet mine elever de stile tilbage, hvor jeg har indtalt deres feedback med Screencast-o-Matic. Jeg har været meget spændt på, hvad de ville sige til at høre mine rettelser mundtligt. Og ikke mindst på at høre, om de nu kunne holde til at høre på min skingre stemme :-)

De skulle herefter give feedback på et google-formular, og resultaterne kan I se her:






Som det ser ud, er eleverne meget tilfredse med denne måde at give feedback på. Da jeg ikke har brugt længere tid, end jeg plejer, vil jeg stræbe efter at gøre det fremover. Min fremgangsmåde var at kommentere stilene i word, som jeg plejer, hvorefter jeg indtalte de 10-15 linjer, som jeg plejer at skrive til sidst. Det var egentlig ganske simpelt... Dog skal man huske på, at mobilen helst ikke skal bippe, mens man indtaler deres feedback, eller at ens kat helst ikke skal komme og mjave midt i det hele. At de skete for mig var dog kun med til at sætte lidt ekstra krydderi på deres feedback :-)


1 kommentar: