torsdag den 7. februar 2013

Foredrag om lektieinkluderende undervisning med Prezi

Min kollega og jeg var i går ude at holde foredrag om lektieinkluderende undervisning. Vi havde til denne lejlighed forsøgt os med programmet Prezi, som er et præsentationsprogram i stil med powerpoint. Dog er der langt flere muligheder i Prezi i forhold til at gøre layoutet spændende og indbydende og i forhold til at integrere billeder samt lyd- og videofiler.  



I kan se vores Prezi på dette link:
http://prezi.com/uuyjkzjow3jt/untitled-prezi/?kw=view-uuyjkzjow3jt&rc=ref-30143807


Jeg mener helt klart, at dette præsentationsprogram kan bruges af eleverne, når de skal lave oplæg. Det er et meget simpelt program, og jeg forestiller mig, at eleverne på ingen tid kan lave mere indbydende oplæg, end når de bruger powerpoint.

1 kommentar:

  1. Tankevækkende prezi, men dejligt at vide, at nogen tager sig godt af de elever, som vi sender videre fra folkeskolen. At der er nogen, der prøver at hjælpe dem, der har det sværest med at gå i skole.

    SvarSlet