mandag den 17. november 2014

Ups!

Nogle så måske i går, at jeg havde lagt dagens indlæg fra min kursistblog ind på den forkerte blog. Ups, men så kunne I jo lige se, hvad vi skal lave på mit hold i dag....
I blogindlægget nåede I måske at læse, at vi i dag skal til foredrag med kunstneren Nadia Plesner. Sidste år var jeg til hendes foredrag, og jeg var fuldstændig blæst væk. Hun fortalte den mest fantastiske historie i et sprog, som både jeg og mine kursister blev grebet af. Hvis I nogensinde mangler én til at holde foredrag på jeres skole, så skal I virkelig booke Nadia. Mange af mine kursister gad ikke rigtig til foredraget sidste år, men da de gik derfra, indrømmede de, at det var helt fantastisk.

Her kan I se hendes værk Dafurnica, som vi skal arbejde med i dansk:








Ingen kommentarer:

Send en kommentar