onsdag den 19. juni 2013

Præsentation med Glogster

Somerferien nærmer sig i horisonten :-) Faktisk har jeg kun en rigtig arbejdsdag tilbage (møder, det er jo ikke rigtigt arbejde, vel?!). Vi har netop holdt møde om introforløbet næste år, og det har givet mig en masse ideer til, hvordan vi kan integrere web2 i introforløbet. Min plan er faktisk, at jeg i løbet af sommerferien vil præsentere en masse introøvelser, hvor man kan bruge web2. Så hold øje med bloggen i ferien!!

Sidste år lavede vores klasse i den første uge en planche i engelsk, hvor kursisterne præsenterede sig selv. Jeg forestiller mig, at Glogster er et fantastisk program til at lave en digital planche, hvor kursisterne kan beskrive sig selv. Man kan lave layoutet utroligt flot, og jeg blev helt grebet, da jeg ville afprøve ideen ved at lave en præsentation af mig selv - ja, undskyld de tøsede farver :-)


Gå til glogsteren her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar