mandag den 30. december 2013

Lav sjove tegneseriefigurer med Bitstrips

Glædelig jul og godt nytår til jer alle. Jeg burde nok egentlig have ønsket jer en glædelig jul noget tidligere, men jeg magtede simpelthen ikke at skrive et blogindlæg lige inden jul. Faktisk kunne det ikke gå hurtigt nok med at komme på juleferie, sandsynligvis fordi jeg har haft et sindsygt travlt efterår.



Nu er energien heldigvis ved at indfinde sig igen :-)

I løbet af ferien har flere af mine venner postet sjove bitstrips på facebook. Bitstrip er en app, hvor man kan karikere sig selv og sine venner. Man kan lave nogle ret sjove karikaturtegninger med denne app, og herunder har jeg karikeret min mand og jeg:



Det er en rigtig sjov app, som jeg også finder egnet til at bruge i undervisningen. Mere herom senere, når ikke jeg har ferie. Godt nytår til alle...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar