onsdag den 11. december 2013

Blubbr :-)

For nyligt præsenterede web2-beviset tjenesten Blubbr. Den lød for mig ganske spændende, hvorfor jeg gik i gang med at afprøve den. Med tjenesten kan man lave quizzer med udgangspunkt i videoer fra eksempelvis You Tube.
I kan her se mit forsøg med tjenesten:
 



Link til quiz
Jeg lavede denne quiz med udgangspunkt i en video på You Tube. Jeg var ikke opmærksom på, hvordan videoen ville tage sig ud i quizzen, så jeg burde nok have klippet videoen, når der automatisk var pause - klippet kan dog kun være 20 sek. Desuden har jeg kun brugt en video, men man kan bruge flere. Quizzen ser meget professionel ud, synes jeg, og jeg kan se flere muligheder i forhold til min danskundervisning. Det kan være i forhold til at repetere danskfaglige begreber eller grammatik.  



Ingen kommentarer:

Send en kommentar