søndag den 6. oktober 2013

Vejledning til Quizbean

Tidligere har jeg anmeldt den webtjeneste, som hed Quizpoo, men nu er lavet om til Quizbean (mine kolleger og jeg har tidligere grinet af navnet Quizpoo, så jeg kan godt forstå, at de har ændret det...). Quizbean er en tjeneste, hvor man kan lave sine egne quizzer. Det er ret enkelt, og kursisterne skal ikke have en adgangskode for at lave quizzen. Sidstnævnte er et kæmpe plus i min verden.

Jeg har lavet en vejledning til Quizbean, som I kan finde her:



I kan her se et par af de quizzer, som jeg har lavet med tjenesten:







I kan også se mit tidligere indlæg om Quizbean her







En af mine kolleger har problemer med at afspille quizzen på sin computer. Det er meget mystisk, for mine kursister har aldrig problemer. Jeg håber, at I kan :-)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar