lørdag den 2. august 2014

Ideer til intro

Så er sommerferien ved at være slut for mit vedkommende. Jeg har været så langt nede i feriemood, at jeg har svært ved at forestille mig, at jeg nogensinde kommer tilbage i fuld damp.... Mon ikke, men jeg skal i hvert fald lige have nogle dage til at komme op i gear igen.

I mit første indlæg efter ferien starter jeg med at samle nogle af de ideer, jeg havde til introforløb sidste år. Sidste sommer lavede jeg nemlig en række blogindlæg, hvor jeg gav ideer til, hvordan man kan anvende web2 i de første skoleuger. Jeg har her samlet ideerne fra sidste år, så de er let tilgængelige:




(af en eller anden grund kalder jeg det Google Docs i indlægget, sorry, det er Google Formular)




Et eksempel på en præsentation lavet i Glogster


Muligvis kommer der flere ideer, når jeg er kommet op i gear om et par dage :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar