onsdag den 13. august 2014

Widbook

Jeg fik i dag tid til at kigge på tjenesten Widbook, som er en tjeneste, man kan bruge til at lave e-bøger med. Der er ingen tvivl om, at jeg ser store muligheder i denne tjeneste. Man kan rimelig simpelt lave en e-bog, der indeholder tekst, billeder, videoer, links mm. Jeg havde lidt problemer med at uploade billeder i starten, men det skyldtes, at jeg ikke brugte Google Chrome. Da jeg først kom på Google Chrome, var der ikke problemer. Sådan ser min meget beskedne e-bog ud. Det er selvfølgelig kun et forsøg:



Link til mit forsøg med tjenesten.


Jeg mangler stadig at finde ud af en helt masse småting om tjenesten. Hvordan får man skriften i forskellige farver? Hvordan kan man indlejre bogen på andre sider? Hvordan får jeg tekst på forsiden? Tja, det kommer nok. Jeg kan helt klart anbefale tjenesten, det eneste problem er, at det kan blive en tidsrøver!!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar