torsdag den 8. maj 2014

Vejledning til blogger

I forrige uge var jeg som tidligere nævnt på KVUC for at holde oplæg om web2 i danskundervisningen. Her lagde jeg mærke til, at en del var interesseret i at arbejde med blogs. I går skulle jeg afholde et kursus om netop blogger på min egen skole. Kurset var mest tænkt som en praktisk hjælp til dem, som kunne være interesseret i at arbejde med blogs i undervisningen. Jeg havde lavet denne vejledning til dem, som gerne ville sidde med et stykke papir (ligesom jeg foretrækker). Den ligger nu til fri afbenyttelse her:


 
 
Vejledningen viser ikke alt, man kan i blogger, men den kan hjælpe én med at komme i gang. Den viser eksmepelvis ikke, at man lige skal tilføje en gadjet under layout, hvis man vil have flere sider på sin blog. 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar