torsdag den 28. marts 2013

I'm fed up...

Det er ved at være længe siden, at jeg har skrevet et indlæg. Det skyldes først og fremmest, at jeg har arbejdet hårdt på den blog, som eleverne og jeg bruger i hverdagen. På bloggen kan eleverne se, hvad vi skal lave, og desuden kan de bruge den som et slags opslagsværk, hvor de kan finde faglige informationer. I kan se bloggen her:

 
 
Jeg er desuden kommet til det punkt, hvor jeg føler, at jeg har kendskab til de webtjenester, som jeg kan overkomme at bruge i hverdagen. Jeg kan mærke, at jeg ikke "magter" flere webtjenester lige nu. Ikke sagt at jeg ikke vil lære flere webtjenester at kende - den tid kommer ikke foreløbigt - men jeg føler, at jeg lige nu er fortrolig med række fantastiske webtjenester, som jeg kan integrere i min undervisning. Det giver mest mening for mig at have en håndfuld webtjenester, som både eleverne og jeg er fortrolige med. Det bliver for fragmenteret og overfladisk, hvis vi arbejder med flere.
 
Jeg har i denne uge igen brugt padlet, hvilket I kan se her:
 
 
 
 
 
 
 
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar