onsdag den 12. august 2015

Prøveeksempel med Videoscribe

Jeg har nu haft lidt tid til at kigge på tjenesten Videoscribe. Her kan I se mit forøg:



Faktisk er det ganske simpelt at lave en video. Det tog dog lidt tid, inden jeg fandt ud af, hvor lang tid det skal vare at tegne de forskellige elementer. Jeg tænker også, at man skal overveje nøje, hvor lang tekst, man vil have. Desuden har jeg valgt den nemme løsning og sat musik på fremfor at indtale egen lyd. Til gengæld kommer man virkelig op på beatet ved at lytte til den musik, jeg valgte ;-) Jeg blev gjort opmærksom på, at man ikke kan bruge alle billeder og alle musiknumre i gratisversionen, men jeg fik lov til at bruge alle de elementer, jeg skulle.

Jeg brugte denne tutorial til at guide mig:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar